Dag 1. V.32

Kosten -
Morgonen: Risgrynsgröt (en liten tallrik) plus lättmjölk.
Lunch/kvällsmat: Stekt hamburgare med sallad, rödlök, kokt potatis 2 små och en dressing du gör på olja och vatten och blandar i en påsepulver i.
Råkade även bli bacon, kött och köttbullar blandat... på kvällen vilket jag ångrar mig nu *suck* men jag får göra lite övningar så blir det nog bätte.

Egentligen ska man äta minst 3 mål om dagen. Gärna fler men dock små mängder så kroppen håller sig i förbränning.

Träningen -

Ut och gå MINST 1 timme i rasktakt.
Situps 100 st.
Armhävningar 50 st.
Utfall
Gör så här: Stå med fötterna parallella. Ta ett stort kliv framåt med ett ben och sänk ner kroppen så att knä- och höftled får nittio graders vinkel. Gå upp och kliv tillbaka. Upprepa övningen från början med motsatt ben. Gör 10-15 repetitioner 3 gånger på varje ben. Tränar: Lår och rumpa.

Ska även göra en kategori där jag skriver hur mycket min kropp har ändras för varje vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0