Dag 3. V.32

Någon som är villig att ändra min bloggdesign? till något lite snyggare? Hör av er!

Idag kan jag ut och gå utan att bli dygnblöt som jag blev igår.. ursch vad jag inte tycker om att bli överdrivet blöt.
Men det slipper jag idag. Har så sjukt ont  i magen så det känns nästan lite jobbigt, (det som varje tjej får).

Dagens kost
:
Frukost/lunch - rester sen igår av hemmagjord pyttipanna + sallad till.
Kvällsmat - vårrullar 3 st och sallad. Borde ha ätit två men det blev tre så jag står mig till imorgon.


När jag skriver frukost/lunch är för att jag har vaknat ganska så sent då på dagen så det är dags för lunch...
Måste verkligen ställa om tiden... och inte vara uppe till halv 4 och sova till halv 1...

Dagens träning:

Storstädat hela lägenhet.
Ute och powerwalkat med hunden och gått för massa uppförsbackar.
Situps och armhävningar på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0