Dag 4. V.32

Ursch dag känner jag mig riktigt låg, fick inte många timmars sömn inatt och vilket man ska ha också. MINST 8 timmar för kroppen ska orka med att träna. Så jag sover nog 1 timme efter maten. Har även tänkt på om du har tränat väldigt bra 1 vecka och så kommer helgen så kan du få välja en dag du får äta lite gott, men om man har halv slöat igenom veckan så får man inte unna sig något. Visst låter det som en bra idé? Ska försöka mig på att ändra lite färger här sen, är inte direkt så himla duktig *ha-ha*



Dagens kost:
Frukost/lunch: 2 vårrullar.
Kväll: 2 st korv med bröd.
* festar även till med lite chocklad idag + lite popcorn. (det fick bli den här dagen jag har en "ät" dag).






Dagens träning:
(Morgonen) - 30 min med hunden på morgonen före innan jag äter.
40 situps och 40 armhävningar.

(kvällen) -

Kommentarer
Postat av: Sara

God morgon :)

2011-08-13 @ 09:32:12
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0