Några dagar senare.

jag är så glad, jag har redan märkt skillnad på min mage.
Ut och går varje dag, tränar på morgonen och tar minst 2 långa promenader. Sol som regn. *happyface*
Kosten är allt förutom vita "saker" (pasta, ris & potatis) vill jag ha potatis kan jag ta 1 eller en halv och en klick ris, men inte mer.

Just nu lägger jag ner stenhårt på träningen och varje gång jag har gjort något bra så blir man gladare och lyckligare.

OBS!
Gå gärna in på tv3 play och titta på vi äter oss till döds, sjukt bra program! Jag kan starkt rekomendera det för er som behöver en tankeställare och hjälp på traven att nu måste acceptera er som ni är till ett mycket lyckligare liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0